Leven als een god in Leucate...

25 juli 2012 - Leucate, Frankrijk

Windsurfen, boekje lezen, genieten van de zon en de wind, elke dag onder de sterren slapen en natuurlijk op een houtvuurtje of gasstel buiten je eten klaar maken: leven als een god in Frankrijk. Nu zitten we helaas al een aantal dagen zonder wind, maar sinds mijn aankomt hier heb ik al ontzettend veel gevaren. Al zeker 8/10 dagen goede wind gehad, hoewel ik eigenlijk geen idee heb hoe lang ik hier al ben.
De buscrew waarmee ik origineel naar Leucate zou gaan is erg gezellig, en daarbij zijn er nog 2 crews langs gekomen: 1 andere bus die een aantal dagen met ons heeft gesurft voordat ze richting Marokko zijn gaan rijden en een auto met 4 gasten en de trailer van Plankenkoorts voor hun surfgear. Deze trailercrew wilde na een aantal dagen ook richting het zuiden gaan rijden, maar na een inbraak in Barcelona zijn ze weer terug gereden naar Leucate en wachten nu al dagen op een nieuwe ruit van carglass...
We hopen nu op betere windvoorspellingen, want zoals het er nu uitziet moeten we het 5/6/7 dagen zonder wind doen. Zodra het weer losgaat kunnen we ons nog even uitleven en dan rond de 5/6de Augustus richting huis.