druk druk druk

25 mei 2012 - Budapest, Hongarije

Jaja mensen, druk druk druk... Je zou het niet verwachten, IJsbrand op vakantie die het druk heeft, maar er is zo veel te doen, zo veel te zien en zo veel te feesten hier in Budapest. De laatste 2,5 dagen waren een kwestie van slapen, feesten, slapen, sightseeing, slapen, feesten, slapen, meer sightseeing, powernap hier, powernap daar, en vooral heel veel gezelligheid met mensen uit mijn hostel. De eerste kaaskop die ik op mijn reis tegen kwam was ook meteen mijn room-mate, dus twee avonden met die gast feestjes gebouwd, samen met 2 Amerikaanse chicks uit ons hostel en hele vette pubs en bars gezien.

Gisteren is een van de Amerikaanse chicks vertrokken (de leukste van de twee, helaas) en ook de Nederlandse dude. Dus nu ga ik even een museumpje pakken, en vanmiddag maar weer nieuwe vrienden zoeken in het hostel voor een avondje stappen. Maar vrienden zoeken in Budapest is niet zo moeilijk, iedereen is in voor een feestje.

1. Amanda:
    26 mei 2012
    Yaaaay supercool om te horen dat het tof is :D
  2. Ier:
    7 juni 2012
    Hoor ik daar Amerikaanse chicks ^^ :P Ga gauw ff je andere blogjes lezen die ik gemist heb - want ook hier: druk druk druk as always ;)