Druk, met niks doen...

29 mei 2012 - Cluj-Napoca, Roemenië

De afgelopen dagen heb ik het vooral heel druk gehad met niks doen: een paar uurtjes op de trein wachten, een paar uur in de trein zitten, een paar uurtjes op mn overstap wachten, en weer een paar uur in de trein zitten. Volgende dag, same song and dance: 4 uur op het station gezeten, en 4,5 uur in de trein. Maar... Toen was ik weer in een leuk hostel, met vriendelijk personeel en meteen weer vrienden gemaakt met 2 Amerikanen (jeetje, je ziet ze veel dit jaar) en dus toch nog even een paar pilsjes gaan pakken en iets te laat naar bed.
Over het bizarre treinreizen in Roemenie zal ik binnenkort wat proberen te schrijven, het is echt hilarisch hoe dat hier gaat, maar nu ga ik eerst maar even de stad Cluj-Napoca bekijken. Het schijnt heel mooi te zijn en ondanks dat de pubs/clubs gistere leeg waren schijn je er ook leuk te kunnen feesten. Natuurlijk was het gistere Maandag (niet echt de beste stap avond) en ik heb de feestjes van Budapest nog vers in het geheugen, dus we gaan vanavond zien of of ze er hier ook iets van bakken.
Van reisblog naar fotoboek
Laat een prachtig fotoboek afdrukken van je verhalen & foto's. Al vanaf € 21,95.
reisdrukker.nl

1. Ier:
    7 juni 2012
    Klinkt herkenbaar :P 1 woord, twee letters.. guess what NS ;) Maar ach zolang je je maar vermaakt, en dat lukt je wel zo te horen! ;)