Heute abend, feierabend!

19 mei 2012 - Vienna, Oostenrijk

Champions League finale, party at Beethovens place, natuurlijk Saufen op zn Oostenrijks, en de volgende morgen een bloedneus.
Gisteren was erg relax. Eerst heb ik mijn 2de host ontmoet, Benedikt of gewoon: Benny, en hij heeft me nog veel mooie dingen in Wenen laten zien in zijn buurt.
Eind van de dag zijn we naar Schonbrunn geweest, het enorme keizerlijke paleis met een gigantische tuin, en na het eten moesten we eerst nog even een powernap doen voordat we met het hele voetbalteam van Benny de Champions League finale moesten kijken. Iedereen was super blij dat Bayern niet won (Duitsers hebben nergens vrienden geloof ik). Na de wedstrijd zijn we naar een feest gegaan van vrienden, en tenslotte naar een soort van dans cafe waar niemand danst, maar met hele vette grafics op de muren en op het gave plafond. Ook leuke muziek en leuke vriendinnen van Benny ontmoet, dus een super gezellige avond gehad.
(oh ja, en toen we voor dat huis bij dat feestje van vrienden stonden, zei ik: hey Benny, is dit niet een historische gebouw, omdat er zo'n schild aan hangt? Dus met zijn toen al zatte kop zegt tie: "ohja, er staat dat Beethoven hier gewoont heeft. Dat was me nooit opgevallen". Dus we hebben gewoon bij Beethoven thuis zitten chillen! )
De dag daarvoor had ik geen gelegenheid om iets op internet te zetten, maar ook toen gewoon lekker door Wenen gelopen, mooie dingen gezien en nieuwe mensen ontmoet.
Vandaag waarschijnlijk alleen van het weer genieten en chillen. Ohja, en ik moet nog een plan maken, morgen misschien al door reizen richting het oosten, het noorden of het zuiden...

1. Marcel:
    20 mei 2012
    Leuke berichten! Enne, IJs toch, jij wist toch al wel waar Beethoven gewoond heeft ;-)
  2. Merel:
    Leuk! Ga zo door!
  3. Jess:
    Hey IJs!
    Supervet joh! Wie kan nou zeggen dat ie bij Beethoven heeft zitten chillen? ;)
    Have fun op je reis! :)
    xxx