Jeetje, Bratislava

21 mei 2012 - Bratislava, Slowakije

Nou, ik weet niet meer van wie ik de tip kreeg, vlak voor ik weg ging, om naar Bratislava te gaan "als ik daar toch in de buurt was", maar het is niet echt de meeste geweldige stad. Opzich is het super kleine centrumpje wel mooi, maar na een uurtje heb je alles wel gezien. Als ik nou echt enorm veel energie had zou ik nog een feestje gaan bouwen, want de stad staat vol met feestende idioten omdat Slowakijen 2de is geworden op het wereldkampioenschap ijshockey. Maar na de feestjes met Benny in Wenen ga ik lekker op tijd naar bed en dan liever morgen en overmorgen in Party-stad Budapest weer verder met feesten.

Ik ben erg benieuwd naar Budapest na alle geweldige verhalen van Amanda en vele andere mensen, en ik heb via de onderhuurder van mijn appartement de tip gekregen voor een leuk hostel, dus morgen en overmorgen worden vast erg gaaf.

Misschien morgen meer, tenzij ik dan in de pub sta.

1. marijke (spijkenisse):
    22 mei 2012
    Hoi IJsbrand,allereerst nog van harte met het behalen van je Bachelor (was helaas te laat om nog op tijd een kaart te sturen)maar op deze manier is wel specialer, toch?? Ben erg benieuwd wat je gaat ondernemen en gaat zien, ik wens je een onvergetelijke vakantie toe.Geniet er van en ik zal je zeker volgen.Groetjes Marijke
  2. Amanda:
    26 mei 2012
    woooh, ja ik zei vooral NIET bratislava want na een uur heb je het idd gezien ;) maar yay zo leuk om alles te lezen! :)