Laatste voorbereidingen (deel 1)

14 mei 2012 - Rotterdam, Nederland

Van de week heb ik dit blog aangemaakt, en even zitten fotoshoppen om het bovenste plaatje en logo in elkaar te zetten. In de afgelopen maanden heb ik, buiten veel geld verdienen, alles bij elkaar gezocht en gekocht om aan deze reis te kunnen beginnen. Dus van de eerste centen werd de backpack en een nieuwe slaapzak aangeschaft en toen, terwijl ik al weer een paar honderd euro lichter was, moest ik nog een aantal dure dingen als wandelschoenen, een paspoort en een camera kopen.
Ondertussen staat dat allemaal op de bank in de rugzak te wachten tot ik weg ga. Ik zit zelf echter helemaal niet te wachten tot ik weg kan: ik zit gewoon te genieten van het zonnetje op een dakterras in rotterdam. En dat het MIJN dakterras is, in een stad waar ik elke week kom, maakt voor mij niet uit: voor mij is de vakantie al begonnen.
De reden van deze eerste echte post is eigenlijk om een toelichting te geven bij het routekaartje wat te zien is onder het tabje 'kaart': de aangegeven route is mijn eerste plan maar zal tijdens mijn reis veel worden aangepast. Of dat kaartje altijd up-to-date is kan ik niet garanderen, maar ik zal het regelmatig proberen te update'en.
De volgende post hier zal waarschijnlijk pas over enkele dagen zijn als ik in Wenen ben aangekomen, maar misschien komt er nog een 'voorbereidingen deel 2'.
Groeten!
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Amanda:
    16 mei 2012
    Coool :) have fun!
  2. Erika:
    17 mei 2012
    Zit je al aan de Wiener Schnitzel?
    Veel plezier.
  3. Opa en oma:
    17 mei 2012
    Vanuit Portugal heel goeie reis. We blijven kijken naar je leuke blog.